سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
وبلاگ ساده زهرا
شنبه 97 مرداد 6 :: 11:16 عصر ::  نویسنده : زهرا ساده       

تهیه استانبول کارت با تور استانبول تورانا

تهیه استانبول کارت با تور استانبول تورانا

تهیه استانبول کارت با تور استانبول تورانا

استانبول کارت

تهیه استانبول کارت با تور استانبول تورانا یکی از خدمات فوق العاده گردشگری در شهر استانبول ارائه استانبول کارت به مسافران این شهر می باشد. افراد با داشتن این کارت می توانند از مجموعه از خدمات و سرویس های متنوع در قالب یک کارت کوچک استفاده کنند.

از جمله امکاناتی که این کارت در اسختیار مسافران می گذارد، شامل:

اینترنت رایگان در سطح شهر

راهنمای شبانه‌روزی به صورت آنلاین

سرویس رایگان از فرودگاه به محل اقامت

تجربه‌ی رایگان تفریحاتی که برای کارت تعریف شده

حمل و نقل رایگان یا همراه با تخفیف فوق العاده در سطح شهر

بازدید رایگان از جاذبه‌ها و موزه هایی که برای کارت تعریف شده

همانطور که می بینید با خرید این یک استانبول کارت می توانید در هزینه های کاهش چشم گیری را به وجود آورید، هزینه ای که باید برای خرید استانبول کار بپردازید نیز :

کارت گردشگری 1 روزه برای بزرگسالان نفری 125 یورو (به ازای هر کودک 52 یورو به مبلغ اضافه می گردد).

کارت گردشگری 3 روزه برای بزرگسالان 150 یورو (به ازای هر کودک 75 یورو به مبلغ اضافه می گردد).

کارت گردشگری 7 روزه برای بزرگسالان 175 یورو (به ازای هر کودک 87 یورو به مبلغ اضافه می گردد).

تور استانبول http://tourana.ir/tag/تور-استانبول/

چگونه استانبول کارت تهیه کنیم؟

نحوه تهیه از این کارت به این صورت که پس از پایان فرآیند خرید در وب سایت برای تور استانبول ، یک ایمیل به خریدار ارسال می گردد، که در آن لینک و کد جهت فعالسازی کارت قرار گرفته است.

برای خرید این کارت می توانید به سایت آن ” istanbultouristpass.com ” مراجعه نمایید.

راه دیگری که برای تهیه استانبول کارت وجود دارد به این ترتیب است.

در این باره بیشتر بخوانید : هزینه حمل و نقل در استانبول با تور استانبول تورانا

به منظور تهیه استانبول کار می توانید به باجه های فروش در ایستگاه های حمل و نقل در فرودگاه ها نظیر سلطان احمد، تکسیم و Eminönü بروید و بگویید که استانبول کار می خواهید و به همان اندازه که می خواهید هم کارت خود را شارژ نمایید.

به منظور شارژ مجدد می توانید به دکه های روزنامه فروشی یا مغازه های کوچکی که این خدمات را ارائه می دهند بروید. (برای اینکه بدانید کدام مراکز این خدمات را ارائه می دهند به دنبال عبارت Akbil Dolum Noktas? بگردید)

گردآوری: تور لحظه آخری تورانا tourana.ir




موضوع مطلب :


جمعه 97 تیر 29 :: 5:20 عصر ::  نویسنده : زهرا ساده       

موقعیت جغرافیایی استانبول ترکیه با تور استانبول تورانا

موقعیت جغرافیایی استانبول ترکیه با تور استانبول تورانا

موقعیت جغرافیایی استانبول ترکیه با تور استانبول تورانا

موقعیت جغرافیایی استانبول

موقعیت جغرافیایی استانبول ترکیه با تور استانبول تورانا شهر استانبول در شمال غربی منطقه مرمر ترکیه قرار گرفته است. مساحت استانبول 1?831 کیلومتر مربع است. بخش قدیمی استانبول روی هفت تپه ساخته شده که همگی در میان دیوار دفاعی شهر قرار‌ داشته‌اند.

بلندترین نقطه استانبول تپه کاملیکا (Camlica Hill) یا به ترکی چاملیچا تِپِسی(Çaml?ça Tepesi) است که حدود 267 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. جمعیت این شهر طبق آمار سرشماری که در سال 2016 انجام شده، 14804116 نفر بوده است.

استانبول از بزرگترین و توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه است. مراکز خرید متعدد و جشنواره های جذابی که در این شهر برگزار می گردد باعث شده تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا استانبول را برای سفر انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید : چرا باید با تور استانبول تورانا به استانبول ترکیه سفر کرد + عکس

همچنین موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوب این شهر زیبا از عوامل تاثیر گذار این موضوع بوده است. با تمام این تفاسیر عده ای از مسافران برای این که بخواهند به استانبول بروند نیاز به اطلاعاتی نظیر اینکه چه هتلی را برای اقامتشان انتخاب کنند و یا اینکه رستوران های خوب این شهر کجا هستند، نیز دارند.

گردآوری: تور لحظه آخری تورانا tourana.ir




موضوع مطلب :


سه شنبه 97 تیر 19 :: 3:37 عصر ::  نویسنده : زهرا ساده       

تور کاراکال یزد طلایی در دل استان یزد

تور کاراکال یزد طلایی در دل استان یزد

تور کاراکال یزد طلایی در دل استان یزد

تور کاراکال

تور کاراکال یزد طلایی در دل استان یزد کویر کاراکال، اسمی که شاید شما را به اشتباه بیندازد. بر خلاف تصور خیلی ها این کویر یک کویر در مرکز امریکا یا افریقا نیست. کاراکال کویری در دل ایران بزرگ است.

آدرس دقیق آن را می توان گفت کویری در حوالی بافق یزد. نام این کویر برگرفته از گربه وحشی کاراکال ساکن همین منطقه می باشد.

گربه هایی که به دلیل هوش بالا و قابلیت اهلی شدن همیشه مورد توجه مردم محلی بوده اند و با آموزش های فنی برای شکار به عنوان حیوانات شکاری محبوب بوده اند.گربه های دراز گوش کویر و حیوانات وحشی دیگر این منطقه را می توان در دل این کویر طلایی پیدا کرد و به تماشای آنها نشست.

کاراکال یکی از 8 گونه گربه سان موجود در کشور است که به عنوان سیاهگوش بیابان نیز نامیده می شود.

بیشتر بخوانید : تور کویر کاراکال یزد تور لحظه آخری تورانا + عکس کاراکال

پراکنش این گونه محدود به آفریقا و آسیا می باشد. در قزاقستان که شمالی ترین نقطه پراکنش آن است به دلیل داشتن زمستانهای سخت، جمعیت آن محدود شده است و در هندوستان که آخرین حد شرقی پراکنش کاراکال می باشد به عنوان یک گونه کمیاب معرفی میشود . این گربه به راحتی رام می شود.

این روزها تورگردانان توجه خاصی به کویر کاراکال دارند و تورهای کویر گردی با مقصد کویر کاراکال با هدف طبیعت گردی و تماشای کاراکال های زیبا ترتیب داده می شود که مورد استقبال گردشگران نیز قرار گرفته.

گردآوری: تور لحظه آخری تورانا




موضوع مطلب :


سه شنبه 97 تیر 19 :: 3:37 عصر ::  نویسنده : زهرا ساده       

تور کویر مصر با تورانا به کویر مصر سفر کنیم

تور کویر مصر با تورانا به کویر مصر سفر کنیم

تور کویر مصر با تورانا به کویر مصر سفر کنیم

تور کویر مصر

تور کویر مصر با تورانا به کویر مصر سفر کنیم بدون شک ایران را می توان یکی از خوش آب و هواترین کشورهای دنیا دانست که چهارفصل بودنش اصلی ترین دلیل آن است. به هر کجای این کشورکه رو کنید، بسته به منطقه ای که در آن هستید، به مناطق بارانی، معتدل، سرد و یا گرم و خشک برمی خورید.

یکی از زیباترین جلوه های طبیعتی ایران، کویرهای آن است، کویرهایی که یکبار سفر به آنها کافیست تا برای همیشه افسون آن بمانید و رفتن به کویر مصر دقیقا این حس را در فرد بوجود می آورد. مصر جایی است که یکبار بازدید از آن کافیست تا خاطره اش برای همیشه در ذهنتان بماند.

درباره کویر مصر

مصر نام روستایی کویری در استان اصفهان و در 45 کیلومتری شهر جندق است. این روستا در مجموع حدود 120 نفر جمعیت دارد و به دلیل منحصر بفرد بودن و داشتن چشم اندازهای نفسگیرش، یکی از جذابترین جادبه های گردشگری ایران محسوب می شود به طوریکه تورهای کویر مصر، از پر فروش ترین تورهای کویرنوردی در سراسر ایران هستند. هر چقدر که کویر دوست نباشید، نمی توانید کویر مصر را ببینید و عاشق آن نشوید، دلیل این گفته را در ادامه خواهید فهمید.

تور کویر مصر با تورانا به کویر مصر سفر کنیم

تور کویر مصر با تورانا به کویر مصر سفر کنیم

چرا به اینجا کویر مصر می گویند؟

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا به این کویر، مصر می گویند. در واقع داستان های مختلفی درباره ی نحوه ی نامگذاری این کویر وجود دارد که معروف ترین آن به داستان فردی به نام یوسف برمی گردد که یکی از اهالی این روستا در دوران گذشته بود. در آن زمان که روستا با کم آبی مواجه شد، یوسف چاه عمیقی حفر کرد و به آب رسید و از مردم آنجا خواست که به احترام حضرت یوسف و داستان او که در مصر اتفاق افتاد، نام مصر را روی آن بگذارند و مردم هم به احترام او پذیرفتند.

جاذبه های اصلی کویر مصر کدام ها هستند؟

کویر مصر تا اندازه ای زیبا هست که بتوان راحت روزها را در آن گذراند و باز هم تشنه ی زیبایی هایش ماند. تپه های ماسه ای زرد رنگ و رمل ها، دیدنی ترین بخش کویر مصر است. ایستادن در یک نقطه از آن همانا و تماشای رمل های زردرنگ آن هم تا جایی که چشم کار می کند، همانا. اما فقط دیدن کافی نیست، ماسه های این منطقه به اندازه ای نرم و صاف هستند که باید کفش هایتان را دربیاورید و با پای برهنه راه بروید. لمس شن های روان و گرم در لا به لای انگشتان، یکی از به یاد ماندنی ترین تجربه هایی خواهد بود که تا حالا داشته اید.

تماشای تپه های زرد رنگ بی انتها و کویر گردی، تنها قسمت خوب آن نیست. شب های کویر مصر به طور کلی داستان دیگری دارد. در شب های این کویر به جشن ستاره ها دعوت می شوید، کافیست یکبار به آسمان نگاه کنید تا دیگر هیچ وقت دلتان نخواهد از آن چشم بردارید. این ستاره ها گاهی تا اندازه ای نزدیک به نظر می رسند، که احساس می کنید اگر دستتان را دراز کنید، می توانید چند تا از آنها را بچینید و در آغوش بگیرید.

تور کویر مصر با تورانا به کویر مصر سفر کنیم

تور کویر مصر با تورانا به کویر مصر سفر کنیم

لذت بودن در روزهای گرم کویر و شب های سرد و پر ستاره ی آن در کنار آتش با یک فنجان چای گرم، لذتی وصف نشدنی است. در سفر به کویر دوربین تان را فراموش نکنید، تصاویر بسیار زیبا و نفسگیری را می توانید تهیه کنید.

چطور به کویر مصر برویم؟

کویر مصر در استان مصر و در 45 کیلومتری شهر جندق است. اگرچه دسترسی به این کویر با ماشین شخصی هم ممکن است اما تورهای گردشگری به مقصد این کویر، بسیارند بنابراین بهترین راه سفر با تور لحظه آخری تورانا است.

گردآوری: تور کویر مصر




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 13341